VPO - Zpracování VEP
Po přijetí elektronické pošty se provádí zpracování požadavku.
Pokud je přijatá elektronická pošta nevyžádaná, lze adresu odesilatele označit jako SPAM a další zprávy ze stejné adresy blokovat. Blokace adresy se provádí tlačítkem .
Následně se zobrazí dotaz, zda chcete zablokovat pouze danou emailovou adresu, nebo celou doménu.
Zablokovaná adresa - budou odmítány zprávy z konkrétní adresy, např. jmeno@volny.cz
Zablokovaná doména - budou odmítány zprávy ze všech adres, které patří do stejné domény, např. pokud je zablokována doména "volny.cz", budou odmítány zprávy od všech adres obsahující "@volny.cz" (jmeno@volny.cz, jmeno2@volny.cz atd.).
Na průvodci je potřeba vyplnit údaje:
- Partner - Pokud je emailová adresa uvedena v systému, určí se partner automaticky. Jinak je potřeba partnera určit ručně.
- Po výběru partnera je možné vybrat kontaktní, odpovědnou osobu a třetí osobu (pokud osoba není kontaktní osobou partnera, ale např. zprostředkovává danou službu).
- Případ - Pokud případ existuje, proveďte jeho výběr. Případ se vybere automaticky, pokud existuje pouze jedna volba.
- Na posledním kroku průvodce se zobrazí zadané údaje ke kontrole. Pořízení dokladu provedete tlačítkem Uložit.
Následuje Ukončení realizované aktivity:
- Vybráním procesu určíte, jakým způsobem se bude doklad dál zpracovávat.
- Po výběru procesu je možné vybrat konkrétní osobu, která bude zpracování řešit.
Automaticky se jako řešitel vybírá osoba, která požadavek právě řeší, pokud k tomu má odpovídající kompetence. V takovém případě se po uložení změn automaticky spustí realizace vytvořeného požadavku.
Pokud není zdroj určen, aktivita se automaticky přidělí osobě s příslušnou kompetencí.