Vstupně-výstupní portál
Agenda VPO eviduje doklady a požadavky vstupující do informačního systému, jejich průběh řešení a doklady, které z informačního systému vystupují.
Nejčastější vstupy:
- Zákaznický portál - Uživatelé pořizují požadavky, které se zpracovávají v ISM.
- E-mail - Zpracování požadavků a dokladů, které dorazí pomocí elektronické pošty.
- Pošta - Zpracování požadavků a dokladů, které dorazí pomocí pošty.
- Osobní jednání - Zpracování požadavků a dokladů, které jsou přijaté při osobním jednání.
- FTP a další zdroje - Zpracování požadavků a dokladů, které jsou poskytovány třetí stranou, např. faktury za teplo, nebo spotřebu vody.
Jako výstup se využívá zákaznický portál, kde jsou uživatelům dostupné k nahlédnutí údaje požadavku a průběhu jeho realizace.
Každý doklad přijatý do agendy VPO musí být zpracován. Podle druhu dokladu je určen řešitel (pracovník), způsob zpracování dokladu a k dokladu je vytvořena aktivita.
Aktivity se zobrazují v panelu aktivit v okně agendy ISM.
Panel je rozdělen na jednotlivé bloky podle způsobu realizace a priority řešení.
- Aktivní - Zobrazuje se vždy pouze aktuálně realizovaná aktivita.
- Vysoká priorita - Některým aktivitám mohla být nastavena priorita pro přednostní realizaci, tyto jsou zobrazeny samostatně.
- Fixní - U některých aktivit mohl být přesně stanoven termín realizace, tyto jsou zobrazeny samostatně.
- Následující - Seznam dalších aktivit, připravených k realizaci. Panel nezobrazuje všechny aktivity k realizaci - pouze prvních 20 záznamů podle data plánované realizace od nejstarších.
Více informací o aktivitě se zobrazí v tooltipu po najetí kurzoru myši. Případně po stisknutí tlačítka Detail .
Stisknutím tlačítka Zahájit aktivitu spustíte realizaci vybrané aktivity. Podle konkrétního workflow aktivity se spustí příslušný průvodce.